Posted by on 22. märts 2020

Tere, kallis joogataja! :)

Annan nii Kundalini jooga tunde kui ka Pilates+jooga tunde. Koondasin siia kokku ühe mõnusa sujuva kuni 45-minutilise joogatunni, mis on sobilik kõigile olenemata soost ja vanusest. See seeria eeldab eelnevat jooga kogemust, sest harjutusi ma lahti kirjutama ei hakka, loetlen erinevad harjutused siia lihtsalt üles. Kui oled mõnes minu tunnis varasemalt käinud, siis peaksid neid kõiki teadma. Veidi vihjeid saad laste joogatunni postitusest http://jooga.niaeesti.ee/kodune-lastejooga/. Võid kõiki harjutusi teha näiteks 10 (hingamise) kordust või kuni 1 minut.

Istuli:
Kaamlisõit
Kerepöörded
Õlaringid
Kaelarullid
Keha keskosa ringid
Ettepainutus ühe jalaga (ja ka teise jalaga) + jalg reiele ja lendama + beebid kaissu + tee endale pai
Liblikas + vaju ette alla pea jalalabadele + vaju taha selili selg nõgusaks kõht lõdvaks
Paat + tulek rätsepaistmesse ja keha tõste maast rusikatel

Kõhuli:
Lehm-Kass neljakäpukil /+ beebipoos järgneb kõikidele nendele harjutustele
Kolmnurk ehk allavaatav koer
Kobra
Vibu
Kolmnurgast Planku Plangust Kolmnurka + ühe jala tõste kolmnurgas üles lakke ja plangus sama käe küünarnukile, kolmnurgas üles lakke ja plangus vastas käe siseküljele
Küljeplank + puusa langetamine ja ka pealmise jala tõste

Selili:
Õlasild /+ põlved kõhule ja seljarull järgneb kõikidele nendele harjutustele
Sild (ainult neile, kes on endas kindlad!)
Turiseis + jalgratta sõit + sirged jalad üle pea + jalad kõveraks ja põlved kõrvade juurde
Ühe jala venitus tõstes üks jalg üles lae suunda ja hoides kahe käega reie tagant + tuharavenitus kõverdades sirge jalg risti üle teise ja haarates teise põlveõndlast

Püsti:
Puu
Sõdalased (1, 2, reverse, side angle, triangle, lunge)
Päikesetervitus (http://www.gracefullifecoaching.com/wp-content/uploads/2018/11/Surya-avatar.jpg)

Luba endale siia lõppu ka veidi aega selili puhates, istuli mediteerides või lihtsalt keskendudes millelegi meeldivale.. või neid kõiki kolme järjest :)

Püsige terved!

Heli

Posted in: Uudised